Egentligen bara ett tack...

Läser era kommentarer och mailen som blinkar i inkorgen.
Jag är stolt över er som hänger här ibland eller alltid.
Alltså stolt över att ni väljer det, tar er tiden.

Att ni gör era egna tolkningar av mina texter,
och skriver om det i era kommentarer eller mail.
För det är just det som är grejen med skrivandet.
Dom olika upplevelserna.

Hur det som är en sak för mig,
är en annan för er.
Eller samma, olika, lika.
Svårt att förstå eller förstås direkt.

Det är en gåva för mig,
att ni läser.
Gripande att läsa era tankar.
En öppenhet som jag älskar.
Känslan av att vara fri,
Att tycka och känna sitt eget.

Så egentligen vill jag bara säga tack.
Tack för att ni tar er tiden.
För att ni alla ger så mycket!

Kram Hannis

7 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Klart jag tar mig tiden att läsa. Gillar att läsa bad du skriver. Hade önskat jag var lika duktig på just skrivandet. Ha en fin kväll Kram Pernilla

Mamma C sa...

Säger detsamma som flower of fame skriver.
Kram Mamma C

House and Garden by Bia sa...

Tack själv du vännen !!!
Alltid kul att kika in här ;))
Nu drar vi till landet över sommaren !
Men jag fortsätter blogga ändå...gör inlägg när jag åker hem till stan ;)
Kram och ha det bäst !
Bia

annika sa...

Läser alltid hos dig. Behöver dina ord och mjuka formuleringar. Din skönhet i det svåra. Varm kram

Kia sa...

: )
Ha en toppen helg!
Kram Kia

Fru Eriksson sa...

Blir alltid så rörd & berörd av dina inlägg ❤️ ...
/Största CyberKramen!

Anna sa...

Jag vill tacka för alla fina ord, och för all mjukhet du bjuder så ödmjukt på. Just nu finns det av lite olika anledningar inte så mycket tid som jag skulle vilja, tid till att skriva, eller tid för att kika in och kommentera här hos er andra. Men tack, Hannis, för alla dina vackra ord. /Kram, Anna