Midsommar

Öppnar korsdrag i hela hemmet.
Slänger ut lakan, duschar blommor och rensar klädkammaren.
Hänger kläder i ordning, kläder som jag först har strukit.
Ni vet, semesterfixet.
 Sen packar jag igen för midsommarfirande...


Jag firar min midsommar med flocken.
Dom där som är mitt ständiga syre.
En ynnest i livet.
Så jag tar helg redan nu.

Till er som kikar in här,
en mjuk och fin helg på det sätt ni själva vill.
Kram Hannis

Ps. Anna,S men sluta så gulligt med Tolluse!!
Det låter som en alldeles underbar individ.
Och hans utseende fick mig att fnissa.
Förstår att du inte kunde sluta att titta.

Det tar ju sin tid innan man hittar nya rutiner.
Men jag vet att det kommer att gå bra!
Han har hamnat rätt.

Hoppas att du och han får en fin helg.
Och att du får sova på nätterna=))
Fin midsommar till dig!
Stor kram





6 kommentarer:

Flower of Fame sa...

Hoppas du också får en härlig och fin midsommar. Kram Pernilla

annika sa...

Önskar dig den bästa av midsomrar! Med flocken, det bästa 🍓🎂☕️🇸🇪

Mamma C sa...

Ha en riktig skön midsommar och en underbar semester nu.
Kram Mamma C

Kia sa...

Önskar dig en härlig midsommar med flocken!!
Kram Kia

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Så härligt det låter... jag längtar efter min semester då jag ska göra en enorm rensning :)
Hoppas du har en fin midsommarhelg.
Stor kram
Jessica

Bakom dörr nr. 11 sa...

Hoppas du har haft en riktigt härlig
midsommarhelg med nära och kära.
Kram Pia